Asia tenggara akan huru hara disebabkan syiah

Bukan sahaja aku terpegun dan takjub dengan perkembangan di Iran oleh Khomenie 30 tahun lalu. Masa tu aku siap balut buku aku dengan muka khomenie sebagai penghias buku dulu. Bagaimana revolusi diIran itu telah menimbulkan minat para pengkaji politik terutama di timur tengah.

Masa tu aku ingatkan syiah itu sebahagian dari islam dan mewakili islam yang sebenar tetapi setelah 15 tahun kemudian baru aku tahu apa itu syiah dan siapa itu khomenie. Rupanya mereka ini lebih jahat dari anjing dijalanan dan lebih jijik dari najis. Kenapa saya berkata begitu?

Sejarah syiah ni aku malas nak ulas, kerana kita boleh cari di google sahaja berkenaan dengan syiah ini. Cuma dalam firasat aku dan kata hati aku agak sedikit gentar dengan perkembangan agama yang dibawa oleh pagan penyembah api.

Perkembangan syiah di Malaysia sekarang agak meluas. Sahabat aku sendiri juga penganut syiah dan aku sendiri pernah di dakwah untuk memahami syiah laknatullah itu. Melihat kepada perkembangan ini aku merasakan bahawa kerajaan perlu berhati2 dengan perkara ini.

Yang aku agak khuatir sekarang adalah syiah diIndonesia. Diberitakan bahawa penganut syiah di sana mencecah jutaan orang dan ini amat merbahaya buat keharmonian indonesia sendiri. Kejadian di ambon beberapa tahun yang lalu mengiayakan akan ketidak stabilan negara oleh syiah laknatulllah itu.

Indonesia sepanjang pengamatan aku ni. dorang itu mudah di pesongkan oleh keadaan. Pelbagai jenis ajaran sesat banyak diamalkan disana dan isu murtad langsung tidak menjadi permasalahan buat mereka. Syiah yang bertopengkan islam itu juga menjadikan indonesia sebagai sasaran seterusnya dalam meramaikan umat sesatnya disebelah sini.

Inilah akibatnya jika pemerintah terlalu terbuka dalam setiap perkara sehingga musuh datang didepan pun mereka tidak nampak. Tanah arab sekarang bergolak teruk disebabkan ada campur tangan kuasa Iran syiah disana. Bagaimana syiah berjaya menghancurkan kesatuan umat islam di timur tengah sehingga berperang sesama mereka dengan belanja yang sangat besar.

Perkara ini pasti akan berlaku disebelah asia tenggara. Betapa cepat perkembangan  syiah diIndonesia menjadikan golongan sunni merasa gelisah dengan mereka.Video2 youtube menyaksikan betapa syaih sedang bertaqiyah disana dalam menerobos kedalam masyarakat muslim Indonesia.

daAds


Percayalah, apabila golongan syiah ini menjadi kuat di nusantara, maka kestabilan politik disini akan terancam dan pasti terancam. Ilmu kesesatan syiah ini sekali dia masuk kedalam fikiran kita, pastinya susah untuk keluar darinya. Mereka datang dengan ilmu kepada mangsa2 yang tidak berilmu. Segala fakta2 yang diajar kepada mangsa2nya kelihatan amat tepat dan susah untuk di bantah, ditambah pula kalau kita langsung tidak ada ilmu agama yang kuat.

Pelbagai fakta dipesongkan dan segala selok belok sejarah diubah agar para 'prospek' melihat betapa sucinya agama sesat syiah ini. Aku sendiri pun terpedaya dengan dakyah mereka, apapula kalau anak2 kita yang langsung tidak memahami apa itu islam yang sebenar.

Kerajaan Kiram di kepulauan sulu filipina dikhuatiri penganut ajaran sesat syiah sehingga mereka sanggup menyerang Sabah dan membunuh dengan kejam mangsa2 mereka.

Ajaran syiah amat menakutkan kerana diakhir ajarannya adalah membunuh ASWJ untuk menawan daerah luas dinusantara ini.

YaAllah janganlah Kau sesatkan kami dalam pencarian ilmu Mu.

Comments

Popular Posts