teori Big Bang

Teori darwin kata manusia berasal dr monyet. Mula2 aku percaya teori ini bila tgk kejadian manusia dr dulu hingga kini.

Tp bila dah ada ilmu sikit, aku haktuih je teori ngarut tu.Takder sekor monyet pun boleh bertukar jd manusia sepanjang aku hidup selama ni.



Lani keluar teori alam ini terjadi dr BigBang. Brapa big dia punya bang pun aku tak tau.

Dikatakan bhw alam ini termeletup secara tiba2 dr masa 0 lalu terhasillah bumi dan alam semesta spt skrg ini.

Yg aku heran tu, sebelum masa bermula yakni sebelum 0 tu, apa yg ada pd alam semesta ni yg mnjdkan tetiba ia meletup mnjd bigbang?

Dan kenapa bila dah meletupnya alam ini, ada yg jadi matahari,ada yg jd bumi,ada jd bintang dan ada yg jd planet.

Siapa yg letakkn kita kat bumi dan dibumi ada air udara dan tanah tp di musytari lain plak.

Ini semua auta saintis yahudi shj nak bg kita tak nmpk peranan Allah yg mnjdkan alam ini dlm 7 masa.

'Kita dulu ada ekor you tau ka?'. Kata doktor klinik depan rumah aku. Dlm hati aku, ada lagi otak kolot mcmtu kat malaysia ni.

#doakanAkuYea.

Wallahuaklam
Sesuatu yang amat menarik sekrg @ www.dadiydoo.com

Comments

Popular Posts