Abadikan kenangan itu

daAds
Risiko tinggi menyimpan semua gambar2 dan video didalam phone anda.

Jangan ambil risiko dgn simpan semuanya dlm phone anda, andai phone itu hilang, maka hilanglah semua kenangan anda.




jadikan semua gambar2 dan video2 itu dlm satu cerita yg menarik dan
letakkannya di youtube dgn buka akaun disana.

Anda boleh buat semuanya itu dgn perisian yg canggih tp mudah digunakan. Saya
akan ajar bagaimana utk menggunakan semua gambar dan video dlm phone anda itu
menjadi sebuah cerita yg menarik untuk dikongsi bersama keluarga dan sahabat
handai.

Berikan saya dalam masa 3-4 jam untuk ajar anda bagaimana perisian canggih ini
boleh membantu anda cipta sebuah video yang menarik untuk dilihat.

Dimana nak belajar? Saya ada di laman seri seksyen 13 shah alam. Jika anda
tidak dapat datang kesini, saya akan ketempat anda untuk sesi mengajar. Kedai
mamak ker,rumah anda ker or masjid atau dimana sahaja yg sesuai dengan
kemudahan elektrik dan internet.

harga? Ikut jadual dibawah utk sekali ajar. Utk 5 org keatas, kita boleh set
tempat yang sesuai dgn kehendak anda.

Untuk sorang = rm150
2-4 orang = rm130/head
5 orang keatas = rm100/head

Tempah masa dan lokasi anda dgn hubungi saya di 0192712703
(whatsapp/sms/call).

Ajar sampai anda seronok. InsyaAllah

Comments

Popular Posts